060132222
CIOCANA
068717777
Telecentru
060132222
Ciocana
068717777
Telecentru
bridgestone_anvelopepirelli_anvelopeplatin_anvelopecontinental_anveloperiken_anvelopegood-year_anvelopemichelin_anvelopehankook_anvelopetracmax_anvelope

Anvelopele Continental - viitorul în mișcare

Ce trebuie să știți despre Anvelopele Continental:

  • Una dintre primele companii de anvelope din lume

  • Inovațiile din cadrul Continental au avut un impact major în dezvoltarea anvelopelor în lume

Descriere

După cum spune sloganul brandului - ”Viitorul în mișcare”, firma Continental a avut un impact semnificativ în progresul mobilității datorită inovațiilor la fabricarea anvelopelor pentru automobile.

Progresul tehnologic a stat mereu la baza dezvoltării brandului pentru a ne pune la dispoziție anvelope datorită căror fiecare călătorie este mai sigură și mai confortabilă. 

Istoria companiei

Începutul - Compania Continental a fost fondată în Hanovra, Germania, în anul 1871. Inițial, uzina cu cei 200 de angajați fabricau tot felul de produse din cauciuc - păpuși pentru copii, termofoare și altele. Succesul în domeniul anvelopelor începe odată cu anul 1982, atunci când a devenit prima firmă care a realizat anvelope cu camere de aer pentru biciclete.

Spiritul inovator - La începutul secolului al XX-lea, Continental s-a reprofilat pe anvelope pentru automobile. Compania a avut un succes enorm în acest domeniu și, de atunci, nu s-a mai abătut niciodată de la această cale.

La 25 martie 1901, prima mașină a lui Carl Benz, numită Mercedes, este echipată cu anvelope pneumatice Continental și obține o victorie senzațională în cursa auto Nisa - Salon - Nisa, parcurgând o distanță de 414 kilometri în 6 ore, 45 de minute și 48 de secunde. 

În 1904, Continental introduce prima anvelopă pentru automobile din lume cu un model al benzii de rulare.

În 1908, inventează janta detașabilă, care care face ca schimbarea unei anvelope să fie mai ușoară și mai rapidă.

În 1921, Continental devine prima companie germană care comercializează o anvelopă cu cablu. Materialul din fibră este mult mai flexibil și mai eficient decât materialul împletit din pânză de in mai rigid.

Succesele pe traseele pe cursă

Între 1935 și 1940, automobilele Mercedes și Auto-Union (Audi) echipate cu anvelope Continental au obținut o serie de victorii fenomenale pe circuit. Patru victorii consecutive în Marele Premiu al Germaniei, patru victorii în Marele Premiu de la Tripoli, trei victorii în Italia și numeroase recorduri de viteză i-au ajutat pe piloți precum Rudolf Caracciola, Bernd Rosemeyer și Hans Stuck să dobândească faima internațională.

În timpul războiului, cercetătorii continuă să lucreze la noi modele și tehnologii. Una dintre descoperirile din acea perioadă a fost brevetul pentru anvelopele fără cameră de aer acordat companiei în 1943.

Între 1951 și 1955, în strânsă colaborare cu Daimler-Benz și Porsche, Continental își repetă succesul de dinainte de război pe circuitul de curse. Piloți celebri precum Stirling Moss, Carl Kling și Juan Manuel Fangio au câștigat Grand Prix-urile din Franța, Marea Britanie, Olanda și Italia la volanul unor mașini echipate cu pneuri Continental de mare viteză.

În 1952, Continental devine prima companie din Europa care lansează anvelopele cu marcajul M+S (noroi și zăpadă), special concepute pentru condiții de iarnă și temperaturi scăzute.

În 1955, devine prima companie germană care dezvoltă la cererea producătorilor de automobile, anvelope fără cameră pentru autoturisme. Din punctul de vedere al fiabilității, noile anvelope sunt net superioare anvelopelor convenționale.

În 1960, începe pentru prima dată producția în masă de anvelope radiale. Compania introduce litera R pentru a o identifica, iar anvelopele în sine devin ulterior un standard pentru producătorii mondiali.

Dezvoltare internațională

Cererea pentru diferite tipuri de anvelope și aplicații a crescut în tandem cu dezvoltarea dinamică a industriei auto globale. Pentru a răspunde cerințelor în continuă schimbare ale pieței, Continental și-a înființat propriul centru de testare: Contidrom. În 1972, Continental a prezentat prima anvelopă de iarnă din lume, ContiContact. Acesta a fost un pas important în direcția îmbunătățirii siguranței rutiere în condiții meteorologice nefavorabile.

În 1972, Continental a prezentat prima anvelopă de iarnă din lume, ContiContact. Acesta a fost un pas important în direcția îmbunătățirii siguranței rutiere în condiții meteorologice nefavorabile.

În 1979, Continental achiziționează filiala europeană a producătorului american de anvelope Uniroyal, mărindu-și astfel cota de piață. Șase ani mai târziu, afacerea de anvelope a companiei austriece Semperit este adăugată în portofoliul Continental. Prin preluarea producătorului nord-american de anvelope General Tire, în 1987, se creează o nouă filială internațională: Continental Tire North America, Inc

Viitorul în mișcare (din 1991 până în prezent)

În 1991 apare ideea creării unei anvelope eco și compania lansează ContiEcoContact - prima anvelopă ecologică din lume - demonstrând că grija față de mediu poate fi realizată fără a face compromisuri în defavoarea performanței sau a siguranței.

În 1998, își consolidează poziția de producător global de anvelope și deschide fabrici de producție în Argentina, Mexic, Africa de Sud și Slovacia.

În 2003 a fost lansată pe piață ContiSportContact 2 Vmax, prima anvelopă din lume omologată pentru viteze de până la 360 km/h. Ulterior, anvelopele Continental au fost incluse oficial în Cartea Recordurilor Guinness ca fiind cele mai rapide anvelope de șosea.

În 2013, a fost lansat proiectul ContiLifeCycle pentru a prelungi durata de viață a anvelopelor Continental pentru camioane. Prin utilizarea unei combinații unice de sisteme de reciclare a și de reșapare a cauciucului, Continental a reușit să dezvolte o soluție care respectă principiile sustenabilității, prelungește durata de viață a anvelopelor și reduce semnificativ costurile din partea consumatorului.

În 2018, laboratorul experimental Taraxagum Lab Anklam se deschide în Mecklenburg-Vorpommern, Germania. Aici se desfășoară cercetări revoluționare privind cultivarea și prelucrarea soiului rusesc de păpădie ca sursă alternativă de materii prime pentru a înlocui arborele de cauciuc. Acesta este un pas uriaș în direcția obiectivului companiei de a produce anvelope ecologice.