061211777
Telecentru
060132222
CIOCANA
061211777
Telecentru
060132222
Ciocana
bridgestone_anvelopepirelli_anvelopeplatin_anvelopecontinental_anveloperiken_anvelopegood-year_anvelopemichelin_anvelopehankook_anvelopetracmax_anvelope

Anvelopele Platin - tradiția calității accesibile

Ce trebuie să știți despre Anvelopele Platin:

  • Sunt produse în Europa(calitate)

  • Au un raport bun preț calitate(accesibilitate)

Descriere

Anvelopele Platin, au sediul în Germania și se concentrează pe producerea anvelopelor de calitate înaltă la un preț accesibil. Platin își produce anvelopele în Europa pentru a menține calitatea la care pretinde.

Compania oferă anvelope pentru autoturisme, camioane și vehicule comerciale ușoare. Platin oferă 3 tipuri anvelope de vară cu obiective ușor diferite - de la protecția mediului până la reducerea emisiilor de zgomot mai mici.

Istoria companiei

Începutul - În 1953, antreprenorul Karl Schutterle a fondat Pneuhage împreună cu fiul său Karl-Heinz. Potrivit legendei companiei, împreună cu Liesel Schutterle, soția lui Karl-Heinz, au scris la masa din bucătărie ipotezele și obiectivele afacerii - să creeze un lanț de magazine și un serviciu de anvelope. Acest lucru explică pe deplin prin numele Pneuhage, care este un acronim pentru "Pneu", care înseamnă anvelopă, "Handel" (pur și simplu "comerț", ca în poloneză) și GE, adică Gesellschaft - companie.

Câteva luni mai târziu, compania și-a deschis primul oficiu în Karlsruhe, pe strada Rüpperer. Inițial, au lucrat la nivel local, dar în 1959 au deschis o sucursală în orașul vecin Fribourg

Alte oficii Pneuhage au fost deschise în Bruchsal (1961), Köl și Willingen (1962), iar în a doua jumătate a anilor '60, familia Schutterle a înființat încă cinci filiale în alte orașe din Baden-Württemberg.

Valorile companiei

În acea perioadă nucleul companiei era format din Karl și fiul lui Karl-Heinz. Ambii au căzut de acord că nici o relație de afaceri nu poate fi mai puternică și mai durabilă decât cea de rudenie de asta au cultivat și dezvoltat compania pe baza valorilor familiei. Nu este o surpriză că astăzi președintele companiei este Peter Schutterle, nepotul lui Karl și fiul lui Karl-Heinz, Heinz.

Comercializare angro

Acesta din urmă a decis în 1970 să extindă activitățile companiei la comerțul angro și a înființat compania Interpneu сu acest scop.

Datorită contactelor cu partenerii din exterior compania a reușit să ofere clienților anvelopele celor mai buni producători din lume și s-a impus pe piața angro, consolidându-și ulterior pozițiile achiziționând câteva companii concurente. 

În 1984, compania a construit un nou depozit și oficiu în Karlsruhe, unde s-a mutat conducerea Interpneu.

Debutul anvelopelor de Platină

În 1986, familia Schutterle a finalizat un alt proiect de anvergură - și-a creat propria marcă de anvelope (și, mai târziu, jante de aluminiu). Inițial, planul era să le numească Pneuhage, la fel ca denumirea companiei, dar este un cuvânt greu de pronunțat în țările vorbitoare de limbă germană și au ales alt nume - PLATIN.

Trebuie remarcat faptul că anvelopele mărcii germane nu au fost produse în propriile fabrici - acestea au fost fabricate, printre altele, la uzinele Continental. 

În 1988 Pneuhage și-a făcut debutul pe piața anvelopelor reșapate (astăzi colaborează cu Michelin pe acest segment).

Doi ani mai târziu, compania a deschis primul său depozit Interpneu în Berlin. De asemenea, a avut primele jante din aliaj Platin de pe piață în 1991. În 1999, acestea s-au îmbogățit cu un alt depozit de anvelope, care s-a extins din nou în 2009. Următoarea bază, sau mai degrabă un centru logistic gigantic, a fost înființată în 2008 la Speyer, care a marcat cea de-a 40-a aniversare a Interpna în 2010. Un alt depozit, de data aceasta dedicat anvelopelor pentru camioane, a fost construit la Nossen.

Dezvoltare internațională

În plus, în acești ani, familia Schutterle a investit masiv pe piețele externe. Filiala Pneuhage Polska funcționează din 1999. Din 2004, au și o filială proprie la Paris, înființată după achiziționarea depozitului francez Erol. În prezent, compania are o rețea de peste 130 de service-uri proprii de anvelope în diferite țări europene și peste 220 de distribuitori. Compania are peste 1200 de angajați și deservește zilnic aproximativ 15 000 de clienți. În 2009, cifra de afaceri a Pneuhage a depășit 290 de milioane de euro.

Începând cu 2011, este disponibilă o gamă complet nouă de anvelope și jante Platin, precum și o identitate vizuală reînnoită pentru marcă. Întregul Pneuhage este încă administrat de o familie. La cârmă se află nepotul fondatorului.