061211777
Telecentru
060132222
CIOCANA
061211777
Telecentru
060132222
Ciocana
bridgestone_anvelopepirelli_anvelopeplatin_anvelopecontinental_anveloperiken_anvelopegood-year_anvelopemichelin_anvelopehankook_anvelopetracmax_anvelope

Termeni și Condiții

Compania ”AUTO MOTION SERVICE SRL” garantează prin acest certificat lipsa defecțiunilor de material sau de fabricaţie a anvelopelor vândute, în cazul respectării normelor de utilizare a lor.

Termenul garanției 6 luni!

  1. Procedura și regulile de aplicare a certificatului de garanție
    1. În cazul depistării unor defecte la anvelopele comercializate de ”AUTO MOTION SERVICE SRL”, proprietarul trebuie să sune la numărul indicat în cartea de vizită atașată certificatului de garanție și să se adreseze specialistului responsabil de reclamații
    2. Ulterior, pentru constatarea defectelor, clientul trebuie să se prezinte cu prezentul certificat de garanție, documentul de achizitie (bon fiscal sau factură fiscală) și anvelopa pe jantă ca mai apoi să fie demontată.
    3. Evaluarea defectului și luarea deciziei definitive după cercetarea fiecărui caz particular, va fi efectuată de persoana împuternicită oficial de companie.
    4. Dacă persoana responsabilă constată o defecțiune care cade sub incidența cazurilor de garanție atunci va soluționa problema în consecutivitatea indicată mai jos:
      1. Va face tot posibilul să repare anvelopele.
      2. Dacă anvelopele nu vor putea fi reparate atunci compania le va înlocui cu unele noi de același model(cu achitarea suplimentară din partea cumpărătorului dacă vor fi mai scumpe sau cu returnarea diferenței de bani dacă vor fi mai ieftine).
      3. În cazul în care compania nu va dispune de anvelope de același model atunci le va înlocui cu unele de alt model(cu achitarea suplimentară din partea cumpărătorului dacă vor fi mai scumpe sau cu returnarea diferenței de bani dacă vor fi mai ieftine).
      4. Dacă compania nu va avea anvelope de alt model care să se potrivească automobilului clientului atunci îi va întoarce banii în momentul returnării din partea lui a anvelopelor defectate.
  2. Cazurile în care garanția nu este valabilă
    1. În lipsa certificatului de garanție sau prezentarea lui fără ștampila
    2. În cazurile când:
      1. anvelopele cu defecte ca urmare a exploatării necorespunzătoare;
      2. defecte mecanice ale anvelopei;
      3. anvelope cu uzură neproporțională;
      4. pentru anvelopele comerciale ”C” toate defectele uzuale apărute pe pereții laterali;
    3. Obligațiile de garanție nu se răsfrâng la următoarele anvelope:
      1. anvelopele cu vechimea de producere mai mare de 2 (doi) ani;
      2. anvelopele la care uzura protectorului este mai mare de 20% din înălțimea inițială;
      3. anvelopele cu defect geometric, sau pentru care s-au folosit jante, ștuțuri sau branșamente necorespunzătoare, care au dus la pierderea presiunii din ele;
      4. anvelopele cu defecte mecanice sau defecte ca urmare a păstrării sau exploatării necorespunzătoare;
      5. anvelopele care au fost reșapate, supuse restaurării sau reparației;
      6. anvelopele cu defecte apărute ca rezultat al montării necorespunzătoare, reglării incorecte a unghiului roții, cramponării anvelopei, construcția căreia nu prevedea această oportunitate, roților neechilibrate, ca urmare a defectelor din sistemul de frânare și amortizoarelor, presiunii necorespunzătoare din anvelope, depășirii greutății pe anvelopă. De asemenea, la anvelopele cu defect apărut în urma impactului cu substanțe arzătoare și chimice, folosirea lanțurilor pentru întrecerile sportive, accidente, circularea cu presiunea joasă, precum și deteriorarea intenționată sau din culpă;
      7. anvelopele cu defecte apărute ca urmare a stării nesatisfăcătoare a drumurilor (cauzate din lovituri, tăieturi, înțepături etc.);
      8. anvelopele care nu au fost montate cu echilibrarea obligatorie la stațiile tehnice ale companiei.